Кминний пиріг гобіта Більбо

Не знаю, як вам, а мені завжди кортіло спробувати страви, які зринали зі сторінок книг під час читання. Захлинаючись слинкою, я завжди уявляла собі, які ж смачні еклери їли п'ять юних детективів із повістей Енід Блайтон, мій ніс ніби навіть вловлював неймовірні запахи шоколаду, коли я гортала роман Джоан Гарріс. Тому довго я не вагалася, обираючи наступну тему для засідання Клубу анонімних книголюбів. Їжа в літературі - смачно і цікаво.
Ви знали, що кминний кекс, яким пригощає на початку твору своїх гостей Більбо, був дуже популярним у вікторіанській Англії? Вам цікаво, яке на смак маслопиво чи цукерки Бретті Ботс? Чи куштували ви морозиво із содовою, читаючи Агату Крісті?
Цієї середи ми з книголюбами з головою поринули в цю смачну тему і спробували-таки кекс із кмином. Рецепти, сюжети, блоги, екранізації, читацькі спогади - поговорити було про що. Приєднуйтесь! Тим паче, що наступне засідання припадає на Геловін! Обіцяємо: буде страшно! Буууу!


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Письменниця-екстремалка