Тренер повинен мати «рояль в кущах»

16-18 листопада в Арт-готелі "Баккара", Венеціанський острів,1 у м. Києві відбувся черговий тренінг для тренерів з медіаграмотності (друга посилена фаза)  від Академіі Української Преси та DW Akademie, в  якому взяла участь головний бібліотекар Валентина Гринько.
Другий модуль для мультиплікаторів посиленої фази тренінгів з медіаграмотності мав назву «Інтерактивні інструменти».
Унікальний тренерський тандем — Тетяна Іванова та Ерік Альбрехт щедро ділилися власним досвідом та авторськими родзинками ведення високоякісних тренінгів. Вони влаштували  справжній «мозковий шторм» для учасників, шляхом демонстрації унікальних методик, розробок та ідей. Учасники  працювали  на воді у затишних каютах «Баккари», відшліфовуючи навички створення власних тренінгів з медіаграмотності.
Що сприяє успіху у роботі тренера? Що дає можливість приймати правильні рішення? Як укласти контракт з групою? Як проникнути у біополе групи та сформувати конгруентність? Який основний критерій досягнення успіху у тренінгу? Як побудувати платформу і навчити інших робити так само, застосовуючи тренінгову технологію? У чому полягають секрети навчання дорослих? В чому полягають причини труднощів під час проведення тренінгу? Як діяти тренеру, якщо дорослі слухачі не хочуть змінювати установки? Всі ці питання детально відпрацьовувалися.
Головна умова вдалого тренінгу – відповідати запитам слухачів та змінити їх ставлення до визначеної проблеми через розвиток критичного мислення.
Для того, щоб переконатися, як важко жити в епоху хаотичних різнобічних комунікацій, великої кількості джерел інформації, була застосована гра «Білий шум».
Учасники тренінгу занурилися у вправу «Секрет Джованні». Вона наглядно продемонструвала, що інформаційний простір сьогодення  хаотичний, швидко змінюється, ми не встигаємо виробити оціночні судження, одинокі разом, часто сприймаємо тільки невеличкий шматочок правди, живемо в час, коли знайти інформацію не проблема, а проблема її проаналізувати та на цій основі побудувати об'єктивну картину світу.
Встановили, що на якість навчання дорослих впливає:
- використання власного досвіду слухачів у процесі навчання;
- особистість тренера;
- фільтр "навіщо?"
- мотивація слухачів;
- стереотипи;
- особистісне ставлення.

Багато нових методів, багато нового досвіду, багато активностей, багато професійного спілкування, багато всього...  Чекаємо на третій модуль і продовження роботи. 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Юридичний футбол

Кминний пиріг гобіта Більбо